عمومی

سود خط تولید سفره یکبار مصرف

پذیرایی کردن در برنامه های مختلف یک آیتم بسیار مهم به شمار می رود. از عزاداری گرفته تا جشن های مختلف شادی همه و همه برنامه پذیرایی وجه مشترکشان است و برای این پذیرایی نیاز است بستری مثل سفره یکبار مصرف گسترانده شود. به همین دلیل اگر قصد راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف را داشته باشید خواهید دید که درصورت باکیفیت بودن محصول سود خوبی انتظار شما را می کشد. در این مطلب شرکت آرتاشویان درباره سود خط تولید سفره یکبار مصرف برای شما صحبت خواهیم کرد.

میزان سود خط تولید سفره یکبار مصرف چقدر است؟

به طور کلی می توان ادعا کرد که تولید سفره یکبار مصرف کسب و کاری سودده می باشد. اما این را بدانید که محاسبه این سود به فاکتور های مختلفی بستگی دارد. یکی از این فاکتور ها این است که چه هزینه هایی برای واحد تولید خود پرداخت می کنیم؟ حتما می دانید که سفره های یکبار مصرف دارای انواع مختلفی هستند. برخی از این سفره ها دارای ماهیت نایلونی می باشند و برخی دیگر از متریال نایلونی تولید می شوند. بنابراین وابسته به این انواع مختلف دستگاه هایی که برای واحد تولیدی تهیه می کنیم هم متفاوت می باشند.

پس می توان تا به اینجای کار به این نتیجه رسید که یکی از عواملی که تعیین می کند سوددهی شما چقدر است دستگاه هایی است که خریداری می کنید. از طرف دیگر میزان مواد اولیه ای که در این مسیر خریداری می کنید را هم باید درنظر داشته باشید. برای تولید سفره های یکبار مصرف از متریال مختلفی از جمله گرانول پلی اتیلن استفاده می شود. البته که از مستر بچ هم نباید به عنوان یکی از انواع متریالی که مورد استفاده قرار می گیرد چشم پوشی کرد. اما به طور کلی بدلیل نیاز واحد های صنفی مختلف از جمله رستوران ها به این محصول می توان انتظار سود خوبی را از این کسب و کار داشت.

دستگاه های موجود در خط تولید سفره یکبار مصرف

مهم ترین دستگاه هایی که در خط تولید سفره یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیرند به شرح زیرند:

دستگاه تولید کیسه

دستگاه جرقه گیر

دستگاه چاپ نایلون

دستگاه پرفراژ

دستگاه بسته بندی پیلوبک

موارد دیگر مانند کمپرسور باد و ….

هریک از دستگاه های فوق وابسته به امکانات و فناوری که دارند دارای قیمت های مختلفی می باشند. برای نمونه دستگاه های خودکار نسبت به دستگاه های دستی دارای قیمت بیشتری می باشند.