ترفند و آموزش

آشنایی با جدیدترین روش‌های کاشت موی بدون جراحی

چه اتفاقی بهتر از اینکه بدون بکارگیری روش‌های تهاجمی، پوست سر را مملو از مو کنیم؟ امروزه برای انجام کاشت مو بدون عمل جراحی روش‌های FIT، FUE، FIT میکروگرافت و البته FUE میکروگرافت مورد استفاده قرار می‌گیرند. این روش‌ها هرکدام دارای ویژگی‌های خاص خود بوده و دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. قصد ما هم در این مطلب توضیح دادن درباره صفر تا صد این روش‌ها هست. اگر شما هم به دنبال آشنایی با جدیدترین روش‌های کاشت موی بدون جراحی هستید، این مطلب را تا انت‌ها مطالعه کنید. مطمئن باشید در پایان دید کاملی نسبت به متد مختلف کاشت مو و بهترین گزینه برای کاشت موی خودتان پیدا خواهید کرد.

بروزترین روش‌های بدون جراحی کاشت مو کدامند؟

اگر قصد دارید برای کاشتن مو به سراغ روش‌هایی بروید که حالت تهاجمی ندارد، موارد زیر مناسب به نظر می‌رسند:

  • روش FIT: از این روش به عنوان متد جداسازی فولیکولی یاد می‌شود. بدون شک این روش، یک فرایند بسیار جالب بوده و برای انجام آن نیازی به جراحی نیست. در هر جلسه از این روش کاشت مو می‌توانید بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ تار مو را پیوند بزنید. نکته دارای اهمیت برای انجام این روش این است که به سراغ متخصصی کاربلد بروید. البته که رعایت نکات مراقبتی از سوی خودتان هم اهمیت خودش را داراست. در این روش احتمال دارد برای مقطعی جای زخم روی پوست بماند.
  • روش FUE: برای انجام این روش باید ابتدا فولیکول‌های پشت سر را بتراشید. سپس باید به سراغ برداشت فولیکول‌های مو از روی پوست سر بروید. این روش قدری زمان بر است. چرا که پزشک باید هر پیوند را به صورت کاملا جداگانه از روی پوست سر جدا کند. حال باید فولیکول‌ها را به محلی که برای کاشت مو مدنظر است انتقال داد. این روش درد زیادی ندارد و خبری از جای زخم‌های بزرگ در آن نیست. برای برداشتن فولیکول‌ها در این متد، از روش دستی استفاه می‌شود. طیف وسیعی از افراد می‌توانند از این روش بهره‌مند شوند.
  • روش FUE میکروگرافت: در متد میکروگرافت این امکان فراهم می‌شود که عمق و جهت فولیکول‌های مو شما کاملا تحت کنترل شما باشد. به همین دلیل نتیجه‌ای بسیار طبیعی را می‌توان درباره این روش انتظار داشت. برای انجام این روش باید به سراغ ابزار‌های دقیقی رفت که در طول عمل استفاده می‌شوند. مزیت بزرگ این روش این است که کمترین آسیب به ناحیه اهداکننده وارد می‌شود. به همین دلیل در سریع‌ترین زمان جای عمل برطرف شده و اصلا خبری از زخم نیست.