ترفند و آموزش

چگونه در لاتاری آمریکا شرکت کنیم؟

برای ثبت نام در لاتاری آمریکا باید ابتدا مدارک لازم؛ اعم از عکس‌های پرسنلی و فرم‌های مختلف را تهیه و تکمیل کرده و سپس به فکر گام‌های بعدی باشید. مرجع کنسولگوی کنتاکی آمریکا و یا همان KCC همه‌ساله با برگزاری لاتاری، به افراد فرصت امتحان شانس خود را برای مهاجرت به آمریکا داده و برای انجام این کار باید برخی شرایط را داشته و بعضی گام‌ها را نیز به صورت عملی بردارید. در این مطلب به طور کامل به سوال چگونه در لاتاری آمریکا شرکت کنیم؟ خواهیم پرداخت. درانتهای مطلب هم بهترین شرکت مهاجرتی برای ثبت نام در لاتاری را خدمت شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

شرایط و مدارک موردنیاز برای ثبت نام در لاتاری

همین ابتدای کار این خبر خوب را به شما می‌دهیم که ثبت نام به لاتارری، درگرو برخورداری ازمدرک زبان نیست. برای شرکت در لاتاری باید دیپلم ۱۲ سال را داشته باشید. از سوی دیگر باید در کشور‌هایی به دنبال آمده باشید که شهروندان آن‌ها مجاز برای ثبت نام در لاتاری هستند. خوشبختانه کشور ایران در این لیست دیده می‌شود. مورد مهم دیگری که در این باره باید درنظر داشته باشید، شرط سنی برای این کار است. برای ثبت نام در لاتاری نیازی به برخورداری از سن و سال خاصی نیست. اما باید از حداقل مدرک تحصیلی برخوردار باشید. از سوی دیگر برای ثبت نام در لاتاری دو مدرک زیر را حتما باید داشته باشید:

  • عکس پرسنلی: باید جدیدترین عکس پرسنلی خود را برای این کار استفاده کنید. این را بدانید که زیرمجموعه‌های اصلی شما نیز باید این عکس را داشته باشند.
  • تهیه و تکمیل فرم لاتاری: باید به خوبی و با دقت این فرم را تهیه و پرکنید. یادتان باشد که اطلاعات زیرمجموعه‌های شما نیز باید ثبت شوند.

یادتان باشد که در هم برای ثبت نام و هم بعد از برنده شدن در لاتاری، نیاز به یک کارشناس مهاجرتی حرفه‌ای دارید. در ادامه به شما خواهیم گفت که بهترین گزینه برای ثبت نام در لاتاری چیست؟

بهترین خدمات ثبت نام در لاتاری آمریکا با کارت سبز

اگر قصد دارید بی‌دردسر در لاتاری آمریکا ثبت نام کنید، بهترین گزینه همین الان رو به روی شماست. ما درخدمت شما هستیم تا از صفر تا صد مسیر مهاجرت به آمریکا، همراه شما باشیم. حتی برای دوران بعد از برنده لاتاری شدن نیز می‌توانید روی ما در تک تک مراحل حساب کنید. از تهیه و ترجمه فرم‌های مختلف گرفته تا انتخاب سفارت آمریکا و…. فرقی نمی‌کند که قصد مهاجرت به آمریکا را داشته باشید و یا به کانادا می‌خواهید بروید. ما درخدمت شما هستیم.