ترفند و آموزش

قاشق چنگال یونیک اصل را چطور از قلابی تشخیص دهیم؟

اگر به‌دنبال خرید قاشق چنگال یونیک اصل هستید، پس قطعا جزو آن دسته از افراد قرار دارید که اصل یا تقلبی بودن محصولات آشپزخانه‌ برایتان اهمیت بسیاری دارد. تجربه ثابت کرده قاشق چنگال‌هایی که بعد از استفاده مکرر، رنگشان به مرور زمان تغییر می‌کند و کیفیت اولیه خود را از دست می‌دهند، به احتمال زیاد نشان از تقلبی بودن آنها است.

یونیک (Unique)؛ برندی با شهرت جهانی

اگر تابه‌حال در آشپزخانه خود یا آشنایان، نشان یونیک توجه شمارا جلب کرده باشد، ممکن است در ناخودآگاه به این سوال برسید که برند یونیک چیست، از کجا آمده و چه محصولاتی دیگری دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بدانید که یونیک، برند مشهور در زمینه تولید وسایل غیر‌برقی آشپزخانه بوده که باتوجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب آن، مورد توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان قرار گرفته است.

قاشق چنگال یونیک اصل، واقعیت یا رویا؟!

همانطور که از نام این برند معتبر (Unique) پیداست، کیفیت بالا و طراحی خاص محصولاتش دلیل محبوبیت یونیک در بازار است.

وجود محصولات مرغوب این برند خاص به‌ویژه ست قاشق چنگال یونیک باعث به‌وجود آمدن کارنامه‌ای طلایی برای این برند شده است. از همین رو رقبای این صنعت همواره در پی تلاش برای کپی برداری ضعیف، افزایش فروش و سواستفاده از نام تجاری یونیک هستند.

قاشق و چنگال یونیک، یا به عبارت بهتر تمام محصولات شرکت یونیک با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه ساخته می‌شود. در تهیه سرویس‌های قاشق و چنگال از استیل استینلس ۱۰-۱۸ استفاده می‌شود. برای درک بهتر این موضوع، به توضیح این جنس می‌پردازیم.

استیل استینلس (Stainless Steel)، فولاد زنگ نزن (ضد زنگ)، ترکیبی از آهن، کروم و نیکل می‌باشد. عنصر کروم موجود در آن باعث حفاظت در برابر خوردگی می‌شود. در این نوع استیل حتی در صورت ایجاد خراش بر روی سطح، به دلیل وجود لایه‌های محافظتی، فولاد به راحتی می‌تواند خودش را ترمیم کند. علاوه بر مقاومت زیاد، ظاهر زیبا و قالب‌پذیری راحت، این استیل را به یکی از بهترین گزینه‌ها در ساخت محصولات آشپزخانه با کیفیت و ماندگاری طولانی تبدیل می‌کند.

عدد ۱۰-۱۸ به معنی حضور ٪۱۸ کروم و ٪۱۰ نیکل می‌باشد. مقدار کربن استفاده شده در این محصول بسیار پایین است. از آنجا که کربن به راحتی خورده شده و مقاومت بالایی ندارد، حضور کربن بسیار پایین و کروم بیشتر باعث ایجاد مقاومت حرارتی و خوردگی ناشی از اسید‌ها می‌شود. همین امر باعث ماندگاری طولانی مدت محصول می‌شود و می‌توان سالیان طولانی با خیال راحت از این محصول استفاده کرد.

 

قاشق و چنگال‌های یونیک اصل از ضخامت 4 میلی‌متری برخوردار هستند که علاوه بر ظرافت و زیبایی، به آنها استحکام قابل توجهی نیز می‌بخشد. این ضخامت ایده‌آل، تضمینی برای عدم خم شدن یا شکستن قاشق و چنگال در استفاده‌های مکرر و شستشوی مداوم است.

ضمانت در برابر سیاه شدن یا زنگ زدگی، گواهی اصالت و کیفیت

یونیک به عنوان برندی معتبر، ضمانت بی‌قید و شرط در برابر سیاه شدن یا زنگ زدگی را برای قاشق و چنگال‌های اصل خود ارائه می‌دهد. این ضمانت، خیال شما را از کیفیت و اصالت محصول آسوده می‌کند و نشان‌دهنده تعهد یونیک به ارائه محصولات با بالاترین استانداردها است.

خرید از سایت‌های معتبر، کلید اصلی یک معامله مطمئن

برای اطمینان از خرید قاشق چنگال یونیک اصل، حتماً از طریق سایت‌های معتبر و فروشگاه‌های مجاز اقدام کنید. وب‌سایت رسمی و همچنین فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی معتبر، محل مناسبی برای یافتن و خرید این محصول با ضمانت اصالت و کیفیت هستند.

خاصیت آهنربا نگیر بودن استیل

یکی از ویژگی‌های بارز استیل به کار رفته در قاشق و چنگال‌های یونیک اصل، خاصیت آهنربا بگیر یا نگیر بودن آن است که قاشق چنگال یونیک اصل آهنربا نگیر است. برای اطمینان از اصل بودن محصول، می‌توانید با یک آهنربا هر قطعه را امتحان کنید. عدم جذب شدن توسط آهنربا، تضمینی بر کیفیت بالای استیل و اصالت کالای شما خواهد بود.