ترفند و آموزش

بهترین برنامه‌های دفترچه یادداشت (نوت) برای موبایل

امروزه نرم‌افزارهای مختلفی برای یادداشت برداری در موبایل در دسترس هستند که مهم‌ترین آن‌ها Evernote، Simplenote، Bear و… می‌باشند. هر فردی ممکن است در مواقع مختلفی نیاز به یادداشت کردن چیزی پیدا کند. یک نرم‌افزار یادداشت برداری دارای امکانات مناسب، افراد را از فراموشی نکات و مواردی که باید درنظر داشته باشد نجات می‌دهد. مجله اینترنتی آسمونی برای افرادی که به دنبال یک دفترچه یادداشت الکترونیکی حرفه‌ای هستند، حرف‌ها برای گفتن دارد. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید تا بهترین برنامه‌های دفترچه یادداشت (نوت) برای موبایل را خدمت شما معرفی کنیم.

برای یادداشت برداری در موبایل بهترین گزینه‌ها کدامند؟

در بازار نرم افزار­های اندروید و یا IOS انواعی از نرم افزار­های یادداشت برداری دیده می­شوند. در این قسمت قصد داریم شما را با بهترین نرم‌افزار‌های یادداشت برداری در موبایل آشنا کنیم. مهم‌ترین این نرم‌افزار‌ها به شرح زیرند:

  • Evernote: این نرم‌افزار هم برای سیستم عامل اندروید و هم برای تولیدات برند اپل قابل استفاده است. رابط کاربری زیبا و امکانات فوق العاده از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم‌افزار هستند. امکان یادداشت برداری نامحدود به کمک Evernote فراهم است. حتی برای یادآوری یادداشت‌های خود می‌توانید صدایی اختصاصی را درنظر بگیرید.
  • Bear: استفاده از این Bear فقط برای دارندگان آیفون و یا آیپد ممکن است. علی رغم امکانات خوبی که این نرم‌افزار دارا می‌باشد، استفاده از آن رایگان است. البته برای بهره گیری از برخی امکانات آن لازم است اشتراکات ماهانه و یا سایر انواع اشتراک را خریداری کنید. اما همان نسخه رایگان نیز برای پاسخگویی به نیاز‌های شما کفایت می‌کند.
  • Simplenote: اسم این نرم افزار، خود گویای ویژگی‌های آن است. همانطور که از نام این نرم‌افزار یادداشت برداری برداشت می‌شود، استفاده از آن به شدت ساده است. به طوری که بدون دردسر می‌توانید موارد مدنظر خود را یادداشت کنید. این نرم‌افزار از ابزار‌هایی که امکان ویرایش متن را فراهم می‌کنند، بهره‌مند نیست. البته می‌توانید سایز متن را تغییر دهید. ضمنا حالت Dark Mode نیز برای این نرم‌افزار تعریف شده است.
  • Notebook: آخرین موردی که قصد معرفی آن را در این مطلب داریم، یک دفترچه یادداشت ساده و کاربردی می‌باشد. امکان ویرایش یادداشت ها، ایمیل ها، لیست خرید و… در این نرم‌افزار وجود دارد. استفاده از این نرم‌افزار هم در سیستم عامل اندروید و هم در تولیدات اپل ممکن است. می‌توانید به این نرم‌افزار فایل یادداشت، همراه با تصاویر و… را اضافه کنید. نکته مثبت دیگری که درباره این نرم‌افزار صدق می‌کند، امکان پشتیبان گیری از یادداشت‌ها است.