عمومی

مواد اولیه سالن قارچ

 

در اینجا مواد اولیه سالن قارچ را باهم بررسی میکنیم:

۱-کمپوست مرغوب

۲-خاک پوششی پاستوریزه شده

۳- سموم قارچ  مورد نیاز و ضروری

۴- بذر قارچ سالم و با کیفیت

کمپوست و خاک پوششی

در مواد اولیه سالن قارچ استفاده از کود کمپوست و خاک پوششی برای رشد بهتر و بیشتر قارچ ها در پرورش قارچ یکی از اولویت های مهم می باشد. کمپوست مخلوطی از کاه و کود مرغی، سنگ گچ، ملاس چغندر و … می باشد که این مواد، شرایط مناسبی را برای رشد میکروارگانیسم های مفید و شرایط مناسب رشد قارچ در بستر فراهم می کند.

سموم قارچ

سم قارچ کش برای صنعت پرورش قارچ خوراکی شامل حشره کش ها ، قارچ کش ها و  باکتری کش ها است که از آنها برای کنترل و مبارزه با آفات و بیماری های باکتریایی استفاده می‌شوند.

اصطلاح آفت کش یا حشره کش بطور کلی شامل ترکیباتی می شود که از آن برای از بین بردن و دفع حشرات استفاده می شود.

این گروه از سموم  بر اساس نحوه تاثیر ،فرمولاسیون ، نوع مصرف و … قابل دسته بندی است.به طور کلی،آفت کش یک عامل شیمیایی یا بیولوژیکی (مانند ویروس، باکتری یا قارچ) است که باعث دفع ، ناتوانی یا نابودی آفات می‌شود.

بذر قارچ

معمولاً به بذر اولیه برای تولید قارچ، اسپان نیز میگویند . اسپان یا اسپاون،به اندام های رویشی قارچ یا میسیلیوم ها به همراه مواد غذایی زمینه ای همراه آن گفته می شود. امروزه برای تولید و پرورش قارچ دکمه ای از تلقیح دانه های استریل شده غلات با میسیلیوم خالص تحت عنوان اسپان استفاده میشود.

 

خرید مواد اولیه سالن قارچ

قارچ برتر به پشتوانه بیش از پانزده سال سابقه در تولید تجهیزات سالن قارچ و مواد اولیه سالن قارچ آماده خدمت رسانی به شماست .
برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه خرید تماس حاصل نمایید:
واحد فروش و امور مشتریان:

56545923(021)
09127021828