عمومی

دانلود سانیستا – اینستاگرام فارسی

سانیستا جدید، توسط اینستاگرام فارسی تقویت شده است

Sunista سانیستا یکی از اینستاگرام های پیشرفته فارسی است که امکاناتی غیر از امکانات اولیه را ارائه می دهد. در ادامه بیشتر در مورد ابزارها و امکانات برنامه ایرانی و فارسی زبان ارائه دهنده اینستاگرام فارسی صحبت خواهیم کرد. قبل از این برنامه اینستاگرام را نیز در سایت قرار دادیم که با کلیک بر روی نام خود به صفحه اصلی برنامه و اپلیکیشن رفته و آن را دانلود کنید.

در این برنامه می توانید از فونت ها و ایموجی ها در استوری استفاده کنید و توانایی بهتری در تغییر و همچنین تنظیم ایموجی برای آیفون داشته باشید. علاوه بر این سانیستا از امنیت بالایی برخوردار است که با نصب آن می توانید صفحه ورود به اینستاگرام را مشاهده کنید و اطلاعات شخصی شما محرمانه خواهد ماند.

یکی از قابلیت ها و قابلیت هایی که در هنگام نصب و استفاده از برنامه مشاهده خواهید کرد، امکان قفل و پسورد خود برنامه و دایرکت است که به معنای پخش پیام های اینستاگرامی است. شما به راحتی و به سادگی قادر خواهید بود امنیت و حریم خصوصی را از نظر امنیت افزایش دهید. با دانلود سانیستا می توانید به تمامی امکانات و ویژگی های زیر دسترسی داشته باشید.

 

گزینه های اضافی و پنهان سانیستا

گزینه های مخفی برنامه شامل یک تم چت است که می توانید آن را تغییر دهید. علاوه بر این 100 گزینه را فعال کنید که هر کدام می توانند جذابیت و لذت استفاده از برنامه را افزایش دهند.

 

دانلودر اینستاگرام همه چیز است

نیازی به استفاده از دانلودر و دانلود برنامه از اینستاگرام ندارید، زیرا در سانیستا می توانید عکس ها، تصاویر یا فیلم های اشتراک گذاری شده، حتی استوری ها و صداها را به راحتی دانلود کنید.

همانطور که در پاراگراف های بالا اشاره شد برنامه سونیستا در قالب نسخه جدید و آخرین نسخه می باشد که به زبان فارسی اینستاگرام با امکانات پیشرفته نامیده می شود. این برنامه در Google Play، Bazaar یا Mykit منتشر نشده است.

 

دانلود آخرین نسخه Sunista 2023 و 1402 برای اندروید

دانلود سانیستا 2020 جدید + نسخه قدیمی با لینک مستقیم در مطلب زیر امکان پذیر است. بازار ایران است و فقط نسخه ایرانی اینستاگرام است که آن هم محبوب است.

 

امکان قفل کردن برنامه

با استفاده از این قابلیت دیگر نگران امنیت اینستاگرام خود نخواهید بود و به راحتی می توانید با خیال راحت این پلتفرم شبکه اجتماعی را در موبایل اندروید خود داشته باشید. می توانید رمز عبور را تایپ یا وارد کنید و حتی الگویی برای نصب برنامه بکشید تا دیگران نتوانند به آن دسترسی پیدا کنند.

می توان از ایموجی آیفون و آی او اس استفاده کرد

یکی دیگر از قابلیت هایی که هنگام دانلود از سانیس از شما محافظت می کند، استفاده از ایموجی های آیفون و iOS است. می توانید ایموجی های آیفون را در برنامه قرار دهید. نکته اصلی فارسی بودن اینستاگرام است و این یک مزیت بزرگ است.

 

تغییرات نسخه جدید :

 

🔰 بروزرسانی بیس اینستاگرام به نسخه 266.0.0.19.106

 

🔰 پیاده سازی انتخاب پس زمینه فونت های اضافه شده برای استوری

 

🔰 پیاده سازی انتخاب اموجی کاستوم از روی کارت حافظه

 

🔰 پیاده سازی آیکن Monochrome

 

🔰 افزودن یک آیکن جدید در لیست آیکن ها

 

🔰 رفع مشکلات انتخاب فایل در همه ی اندروید ها

 

🔰 رفع باگ ها

 

منبع : https://androidparsi.ir