عمومی

طراحی وب سایت پزشکی و ارائه خدمات آنلاین

طراحی وب سایت پزشکی و ارائه خدمات آنلاین

در دنیای امروز به یک الزام غیرقابل انکار مبدل شده.پزشکانی که به این باور رسیده اند دیگر زمان آن فرا رسیده تا شعبه مطب خود را در عرصه اینترنت نیز دایر نمایند به موفقیت های بیشتری دست یافته و چندین قدم از همکاران خود جلوتر هستند. چرا که آنان از طریق خدمات و سرویس های مختلف طراحی وب سایت پزشکی خود از جمله: تشکیل پرونده پزشکی الکترونیکی، نوبت دهی آنلاین و … هم بیماران و هم خود را از ظهور اثرات نامطلوب مراجعات حضوری رهانیده اند.

دلیل این امر از سویی وجود طراحی سایت https://farazeweb.ir کلینیک و درمانگاه هست که در امر اطلاع رسانی به بیماران یا مراجعه کننده گان فعالیت می کند ، یک پزشک نیز با سفارش طراحی وبسایت پزشکی و طراحی سایت دکتر می تواند عده زیادی از افراد را با تخصص ها و مهارت های خود آشنا کند و در نتیجه بر تعداد مشتریان خود بیافزاید ، معرفی رزومه پزشک ، ارائه خدمات آنلاین مانند رزرو اینترنتی ، نشر مقالات و کتاب های پزشک تنها بخشی از مواردی است که می تواند در معرفی پزشک نقش اساسی را ایفا کند.

تمام نیاز های بیماران با یک طراحی سایت https://farazeweb.ir/website-design جامع قابل حل است و نظرات و پیشنهادات نیز از همین طریق صورت می گیرد.
طراحی سایت پزشکی باید مشخصات و ویژگی های خاصی نسبت به بقیه طراحی سایت ها داشته باشد تا در حجم انبوهی از سایت ها گم نشود.

یکی از مشغله های بیماران گرفتن وقت می باشد با عرضه سرویس رزرو وقت به صورت آنلاین آن ها از سایت شما بسیار استقبال خواهند کرد. آن ها حتی به وسیله گوشی های موبایل و تبلت خودشان نیز می توانند عملیات رزرو انلاین را انجام داده و زمان ملاقات با دکتر مورد نظر خودشان را تعیین کنند.

البته برای مدیریت دادن وقت های انلاین قطعا باید شخصی مدیریت آن را به عهده بگیرید تا کاربرها با تداخل زمان ملاقات روبرو نشوند. طراحی این قسمت از وب سایت می تواند شما را در قیاس به رقبا در مقام بالاتری قرار دهد.

امکان مشاوره رایگان :

بسیاری از مراجعه کنندگان غالبا یک فرمت سوال مشخص را دارند که شما میتوانید قبل از اینکه آنها با مطب شما تماس حاصل نمایند از این قسمت جواب سوال خود را بگیرند. حتی چنانچه بر روی همین قسمت سرمایه گذاری بیشتر نمایید میتوانید با استخدام نمودن یک نیروی کاری به صورت چت و یا با صدا با مراجعه کنندگان ارتباط برقرار نموده و از آنها دعوت کند تا به صورت حضوری به مطب شما مراجعت نمایند.

دادن مشاوره در ابتدا می تواند در بالا رفتن احساس اعتماد و افزایش خوش بینی بین بیمار و دکتر اثر خیلی زیادی را داشته باشد. آن ها می توانند در آغاز با گرفتن یک مشاوره جامع و بی عیب حتی به صورت انلاین به شما اعتماد کرده و در نتیجه با حضور در مطب شما فعالیت های دیگر خودشان را انجام دهند.

اعلام خدمات بیمه ای و بیمه های طرف قرارداد :

اعلام فهرست شرکت های بیمه و آن هایی که با شما طرف قرار داد می باشد می توانند در شروع تکلیف بیمار را مشخص کند که آیا می تواند از سرویس های شما استفاده کند یا خیر. طراحی این قسمت از وب سایت را در جهت راحتی و رفاه حال بیماران خویش انتخاب کنید. عرضه فهرست شرکت های بیمه در این قسمت از وب سایت و طراحی کاربر پسند آن در نهایت موجب خواهد شد تا بازدید کنندگان وب سایت بتوانند بهتر تصمیم گیری کنند.

نمایش تازه های پزشکی :

مخصوصا در رشته و شاخه پزشکی تازه هایی وجود دارد که شاید هنوز خیلی از دکترها نیز از وجود آن ها بی خبر هستند.

تولید محتوای با کیفیتhttps://farazeweb.ir/content-production  را به عنوان منبع تازه های طبی به همگان معرفی کنید. معرفی و طراحی این قسمت از وب سایت در اخر می تواند قسمتی از وب سایت شما را به وب سایت خبری بدل کند و رتبه وب سایت شما در Google افزایش پیدا کند. خیلی از مشتری ها منتظر این خدمت هستند.

درج و مدیریت پرونده های بیماران توسط پزشک :

همچنین در یک وب سایت مرتبط با مسائل پزشکی و پزشکان میتوانید برای مریضان خود پرونده الکترونیکی ایجاد نمایید. بطوریکه در هر کجا که قرار دارند به صورت آنلاین و تنها با دانستن نام کاربری و کلمه عبور خود به پرونده پزشکی دسترسی پیدا نموده و آن را مطالعه و یا حتی آن را به پزشک دیگر هم نشان دهد. بنابراین امروزه کاربران به دنبال چنین سرویس هایی هستند که مطمئنا در وب سایت شما همه اینها را خواهند داشت.

یکی از حسن های این سرویس این است که می توانید پرونده های بیماران خویش را به صورت انلاین در رایانه خودتان مطالعه کرده و از انجام کاغذ بازی های معمول رهایی پیدا کنید. حتی خود بیماران نیز می توانند پرونده های پزشکی خودشان را به صورت انلاین در هر جایی که هستند مطالعه کنند و به پیشینه بیماری خویش دسترسی پیدا کرده و حتی از آن ها پرینت و گزارش نیز بگیرند.
ثبت نام بیماران برای دیدن سوابق و وقت ها :

خود بیماران دارای پنل مخصوص خود و منحصر به فرد خواهند شد تا بتوانند تمام پیشینه و پرونده ها و پرداخت های خویش را در هر جایی که هستند مشاهده و مطالعه کرده و در انتها از آن ها پرینت نیز بگیرند. در نهایت طراحی و پیاده سازی این قسمت از وب سایت موجب خواهد شد تا پرونده و سوابق بیماران و استفاده کنندگان از سرویس ها به آسانی قابل دسترسی باشند تا بتوانیم در هر موقعی که بخواهیم از آن ها استفاده کنیم.

دسته بندی موضوعی وب سایت :

در هر وب سایتی دسته بندی منوها و دادن اطلاعات به صورت صحیح به کاربرها می تواند موجب ترقی عملکرد آن وب سایت و رضایت کاربرهای آن سایت خواهد شد. آن ها به آسانی می توانند به قسمت مورد نظر خویش دسترسی پیدا کنند. با این کار حتی جایگاه شما در Google افزایش پیدا خواهد کرد و بازدید کنندگان بسیاری را برای شما به ارمغان خواهد اورد. طراحی این قسمت از وب سایت را از دست ندهید.

درج نظر کاربران و تجربه آن ها :

در هر سایتی بخش نظرات بسیار اهمیت دارد چرا که موجب افزایش ارتباط کاربران با سایت خواهد شد. اجازه دهید تا بیماران نسبت به تجربه ای که با کار کردن با شما دارند نظرات و پیشنهادهای خودشان را در سایت منعکس کرده و حتی دیگر کاربران نیز در مورد آن ها نظر بدهند. دیده شدن نظرات کاربرها در نهایت احساس خوبی را در استفاده از سرویس های درمانی شما در آن ها تولید خواهد کرد.

درج مقاله های پزشکی :

مقالات پزشکی می تواند کلید موفقیت برای وب سایت شما باشد. اجازه بدهید با وجود نوشته های فراوان در وب سایت, اشخاص و کاربرهای گوناگون شما را به عنوان قطب یک سایت پزشکی در ایران لحاظ کنند و همه روزه به منظور مطالعه این مقاله های جدید و بروز شده به وب سایت شما سری بزنند. در نهایت با طراحی و عرضه این قسمت از وب سایت بازدید کنندگان بیشتر در وب سایت شما خواهند ماند و جایگاه سایت شما افزایش پیدا می کند.

مراکز آموزش درمانی :

نشان دادن اطلاعات مربوط به مراکز اموزشی و درمانی می تواند وجه وب سایت شما را خیلی رسمی کرده تا کاربرها به وب سایت شما بیشتر اعتماد کرده و از سرویس های وب سایت شما بهره گیری کنند. البته برای معرفی این مراکز اموزشی و درمانی می توانید از تصویرها و نقشه Google نیز استفاده کنید تا کاربرها بتوانند به اسانی این مراکز را پیدا کنند. در نتیجه وب سایت شما به عنوان منبع در ایران خواهد شد.

مراکز تحقیقاتی :

خیلی از مراکز تحقیقاتی را می توانید در این قسمت از صفحه وب سایت به مخاطب های خودتان معرفی کنید. با طراحی این قسمت از وب سایت می توانید وب سایت پزشکی و پزشکان خویش را به عنوان مرجع در ایران به کاربرها معرفی کنید. خیلی از بازدید کنندگان شاید هم اینک در اینترنت به دنبال این قبیل مراکزی باشد که در نهایت می توانند اطلاعات خویش را در وب سایت پزشکی و پزشکان شما بیابند.